Běžím pro důstojný konec

Výzva! Představuje zdánlivě nemožné, ale zároveň ukazuje odhodlání s tím nemožným něco udělat. Překonávat výzvy je to, co může pro některé znamenat smysl života na tomto světě. Překonáváním výzev můžeme nejen pomoci na jedné straně, ale motivovat druhé k tomu, aby také překonávali své výzvy a nezalekli se jich.



V roce 2018 jsem již uběhl: 77,9 Km
Zbývá mi uběhnout: 1873,1 Km
Cíl běhu: 100.000,- Kč




Svoji výzvu jsem nazval 1951 kilometrů pro důstojný konec a rád bych těmito 1951 kilometry podpořil hospic sv. Alžběty v Brně. Před rokem jsem si totiž sám uvědomil, jak důležité je finišovat svůj životní závod doma mezi lidmi, které milujete...

Snad tato ambiciózní výzva (nyní se přiznám, že i pro mě zdánlivě nemožná) uběhnout v roce 2018 celých 1951 kilometrů, vyhecuje pár dobrých lidí k malé pomoci druhým, kteří už dál běžet nemohou, aby poslední kroky svého života strávili mezi svými blízkými v prostředí domova...



Proč právě 1951 kilometrů?

1951 je symbolické číslo, protože právě v tomto roce se narodil můj tatínek, který před rokem doběhl svůj životní závod. Jeho finiš byl z důvodu onkologického onemocnění bohužel blíž, než jsme si dokázali představit. Jsem však rád a vděčný své mamince a sestrám, že se o tatínka denně starali doma, což bylo jeho obrovské přání. Když už se konec závodu blíží, ať je aspoň mezi lidmi, které miluje v místě, které bylo celý život jeho domovem.


Vím, že ne každá rodina má tu možnost, se o své blízké postarat 24 hodin denně a proto považuji za velmi důležité, aby si i přesto mohli dovolit paliativní péči.


,,Jsem totiž přesvědčený o tom, že když už se musíme rozloučit, tak to loučení má být v kruhu nejbližších a nemá být o samotě...“ 


Komentáře

Oblíbené příspěvky